Thursday, February 14, 2013

Per què aquest blog?


Encara no sé ben bé perquè escric aquest bloc. No tinc ni idea de com enfocar-lo ni que hi posaré exactament. Però tinc ganes de fer-lo i, almenys una cosa està clara: el bloc girarà entorn el meu Erasmus a Odense.

A part d’això no tinc cap idea concreta, simplement escriure i publicar quan em vingui de gust i tingui alguna cosa interessant a dir. Alguna cosa sobre Dinamarca, sobre Odense, el meu Erasmus o simplement coses curioses i diferents d’allà. 

A més és una altra forma d’estar en contacte amb els meus amics i amb tots els que l’aneu llegint. I potser també ajudo a futurs Erasmus que vagin a Odense. És per això que encara no he decidit l’idioma en que escriuré. Suposo que el faré en anglès i colaré alguna cosa en català.

Això sí! Estaria bé que participéssiu i opinéssiu. Així serà més agraït escriure’l! 

PD: Si voleu saber més coses sobre Odense feu una ullada a la següent entrada. La intentaré publicar en un parell de dies i serà un resum amb informació molt bàsica sobre Odense! 

3 comments:

  1. cuanto amor que desprende!

    ReplyDelete
  2. From Odense to eternity! Esperaremos con ansias noticias tuyas y de tu nueva brecha en la frente!!!!

    Desde Terrassa gangsta serás recordado eternamente!

    ReplyDelete
  3. Seguiré encantada el Surviving in Odense mentre no l'escriguis en Danés!! :D
    Disfruta moltissim l'erasmus!
    Elsker dig :)

    ReplyDelete